6/10

Klasik bir polisiye gerilim romanı diyebilirim. Bu tarz kitapların hemen hepsi bana birbirinin aynısı gibi geliyor ve çok beğendiğimi söyleyemeyeceğim. Sonu da tatmin etmedi. Belki devamı gelir.

Baskı: O Piti Piti (Dedektif Helen Grace, #1)