james dawson
08.09.2015
Konusu sıradan olmasına rağmen güzeldi.Baştan sona akıcı bir kitaptı.Özellikle Mary, bana Halka filmindeki Samantha'yi hatirlatti.Fazla bir sey yazmak istemiyorum.Genel olarak kitabi sevdigimi söyleyebilirim 😄
Baskı: Adımı Söyle