
Gölge Öpücük (Vampir Akademisi, #3)
richelle mead
I
ilkayozgur
13.09.2015
9/10
Not: Ayrıntılı yorumum bloğumdadır. http://fairytaleess.blogspot.com.tr/2015/09/golge-opucuk-kitap-yorumu.html Ne okuyacağıma karar veremediğim bir zamanda , beni reading slump'ın kıyısından döndüren bir kitap oldu Gölge Öpücük. Kitap bir çırpıda bitti. Ama şu an ne hissedeceğimi bile bilmiyorum. O nasıl bir sondu öyle? Allak bullak oldum. -,- Tartışmasız serinin en iyi kitabıydı. Seriyi okumadıysanız okumanızı öneririm. Kendi türü içinde , yani vampir kurgulu romanlar içinde , en farklı ve güzel olanlarından biri bence Vampir Akademisi. Hatta benim için başlarda geliyor.
Baskı: Gölge Öpücük (Vampir Akademisi, #3)