barbara freethy
16.05.2019
Çok güzeldi, okumak büyük bir keyifti. İlk kitap da güzeldi ama buna bayıldım. :) Bu tarzı seviyorum, biraz aşk, biraz gizem... ve yine bir sahil kasabası...
Baskı: Bir Dilek Kadar Yakın (Wish, #2)