Y
Yılcan

16.05.2019

10/10

Çok güzeldi, okumak büyük bir keyifti. İlk kitap da güzeldi ama buna bayıldım. :) Bu tarzı seviyorum, biraz aşk, biraz gizem... ve yine bir sahil kasabası...

Baskı: Bir Dilek Kadar Yakın (Wish, #2)