B
berfin12

28.09.2015

4/10

ÇOK AYRINTILI YAZMIŞ, KİTABI OKURKEN ÇOK AMA ÇOK SIKILDIM. BİTİRMEK İÇİN ELİMDEN GELENİ YAPTIM. ANCAK 2 HAFTA DA BİTEREBİLDİM.

Baskı: Savruluş - 1951 Kore Savaşı’nın Romanı