W
Wasplague

04.09.2012

10/10

Mükemmel bir kitap.Yüzünüzü güldüren,zaman zaman ağlatan,ama kesinlikle keyifle okuyacağınız bir roman.

Baskı: Uzun Beyaz Bulut Gelibolu