N
nurcan

12.04.2013

10/10

bu kitabu okuduğumda çok gençtim çok zev almıştım anlatımı çok güzel ve herkezin okumasını tavsiye ederim bende tekrara okumak istiyorum :))

Baskı: Uzun Beyaz Bulut Gelibolu