P
papatya34

08.12.2014

4/10

kitabın ilk kısımlarında sıkıldım. sonrasında sanki biraz akıcı oldu ama bana göre sonu tam bir fiyasko idi. bitirince eeee ne oldu şimdi dedim kendi kendime...

Baskı: İki Yeşil Susamuru: Anneleri, Babaları, Sevgilileri ve Diğerleri