~
~CANSEL~

11.09.2015

10/10

Yaa çok güzeldi. Normalde yaşı çok dert olarak bulurum ama Yiğit o kadar kendini sevdiren biri ki yaş en son planda bile olmuyordu.

Baskı: Bana Prenses Deme