L
LadyMaria

11.09.2015

4/10

Ne verdiğim paraya ne de giden zamanıma acıyorum.Üzüldüğüm tek şey böyle kitaplar için kesilen ağaclar.Kesinlikle tavsiye etmiyorum 😠

Baskı: İntikamin Güzel Yüzü