V
vonlanthen

25.01.2012

10/10

ismindeki o ironiye bayıldım da başladım.. kitap öylesine güzel işlenmiş duygular içeriyor ki..yeri geliyor ağlıyorsunuz..yeri geliyor güldürüyor sizi..

Baskı: Kekeme Çocuklar Korosu