perihan mağden
15.06.2012
Saçma sapan bir kitap.Ne akla hizmetse zamanında filmini de izlemiştim.Çok pohpohlanan,reklamı yapılan kitapların fos çıktığını bilmediğim zamanlardı..Size hiçbirşey katmayacak,anlamsız ve gereksiz bir kitap.Tavsiye etmiyorum.
Baskı: İki Genç Kızın Romanı