E
ExlibriS

15.06.2012

2/10

Saçma sapan bir kitap.Ne akla hizmetse zamanında filmini de izlemiştim.Çok pohpohlanan,reklamı yapılan kitapların fos çıktığını bilmediğim zamanlardı..Size hiçbirşey katmayacak,anlamsız ve gereksiz bir kitap.Tavsiye etmiyorum.

Baskı: İki Genç Kızın Romanı