M
mugem

09.09.2015

8/10

İnci aralı okumayı çok özlemişim...kitap su gibi akıp gitmiyor. ancak içinize sindire sindire keyifle okuyorsunuz. b,ir insanın zayıflıklarıyla ,düşleriyle , geçmişiyle geleceği ile nasıl varolduğunun hikayesi..Edebiyat seven herkesin okumasını tavsiye ederim.

Baskı: Kendi Gecesinde