D
dilaraergun

24.07.2014

10/10

Muhteşem bir kitap ! Sonu böyle bitemeeez diye bağırırken buluyorsunuz kendinizi. Şuan Türkiye'de yeni basımı yok ama sahaflarda bulursanız mutlaka okumanız gerek.

Baskı: Üçüncü Dünya Savaşı