E
Elif

02.10.2012

8/10

dante iyi bi tipti ama Tessle aşkları çok basit kaçmıştı kitabın sonunda da hemen barışmaları cabası:/ chase`e üzüldüm yazık be elise ayıp etti çok.. ilk kitabı daha çok beğenmiştim bu biraz durgun geldi bana.

Baskı: Kızıl Öpücük (Gece Yarısı Nesli, #2)