lara adrian
02.10.2012
dante iyi bi tipti ama Tessle aşkları çok basit kaçmıştı kitabın sonunda da hemen barışmaları cabası:/ chase`e üzüldüm yazık be elise ayıp etti çok.. ilk kitabı daha çok beğenmiştim bu biraz durgun geldi bana.
Baskı: Kızıl Öpücük (Gece Yarısı Nesli, #2)