
öykü odabaş
04.09.2015
▪ Tutkunun Sırrı ▪ ♢ Serinin ilk kitabını severek okumuştum. Öyle hatırlıyorum. İkinci kitabı da okumak bu zamana kısmetmiş. Bu da güzeldi. Karakterlerin o manyak psikopat hallerini okumaktan ekstra zevk alıyormuşum bunu hatırladım. ∩▂∩ ❈ Bir günde bitti. Başlarında durağan olabileceğini düşünürken okudukça olayların artması, altı titanın psikopat halleri, yeni gelen karakterler ve hayatları derken hoop! kitap güzel bir finalle bitmiş, farkına varmamışım bile ^_^ ❥ Bu seriyi seviyorum. Okuyarak alışmış olduğum yazarın sade ve akıcı anlatımından ötürü kitaplarını çok kolaylıkla ve hızlı okuyorum. ✧ Serinin ilk kitabına göre Tutkunun Sırrı'nda yazım hatası hiç yoktu. İntikamın Sırrı'nı okurken çıldıracaktım. Ben birde ilk baskıyı almıştım. O kadar fazla hatalar vardı ki, baygınlık geçirecektim. Allah'a şükür bunda böyle bir şeyle karşılaşmadım =^_^= ▶ Bir de beni en mutlu eden nokta ise anlatıcıların isimleri belli olup, yazılması.. Bu çok rahatlatan bir konu. ●﹏● İlk kitapta hiçbirinin adı yazmıyordu ve sayfanın ortasında kimin anlattığını anca anlıyabiliyordum resmen. (¬_¬) Bu yüzden mutluyum ∩▽∩ ✘ Kitap kapağını sevmedim. O nedir öyle ಠ_ಠ İğrenç resmen. Olmamış o postiga yayınları malesef... ✮ Yazarın tasarlamış olduğu karakterlere bayılıyorum ღ _ ღ Fazlaca kafalar sonra eğlenceli ve kendini sevdiren tipler, kızlarıyla da erkekleriyle de. Karakterlerin psikopat halleri okumak ise ayrı güzelliğe sahip şahsen ✦﹏✦ ➩ Üçüncü kitap umarım erken biter de hızlı yayınlanır ~ ~ ~ ➲ Okumayı istemek, istememek size kalmış. Ben sevdim, seviyorum. Aşkı, intikamı, cinayeti, olayı bimeyen bir seri. ♡ Okurlara, okumak isteyenlere, keyifle ve sevgiyle okuma dileğiyle... ❣ İyi Okumalar ∩▂∩
Baskı: Tutkunun Sırrı ( Sır Serisi # 2 )