erdal demirkıran
03.09.2015
yani zaman kaybı olarak görenler olabilir ama motive ediyor, en azından minik bi tebessüm bırakıyor yüzünüzde. o yüzden iyi bir kitap.
Baskı: Yerim Seni ÖSS