L
LadyMaria

06.02.2015

7/10

Kitabın adı kaç benimle değil seviş benimle olmalıymış :D ( kitapta en çok geçen cümle ) Çok akıcı ve sıkmayan kitaplardan biri.Ancak okurken bazı kitaplardan tanıdık gelen cümleler kullanılmış.Zaten bu tarz kitaplarda artık orjinallik aramıyorum. O yüzden bence ortalama ve çerezlik kitaplar biri.

Baskı: Kaç Benimle (Seattle'da Benimle #1)