Y
yasemin144

30.08.2015

10/10

✰ Bir Milyon Güneş ✰ ➺ Olaylar kaldığı yerden devam ediyor. Evrenin Ötesi bitmesiyle, Bir Milyon Güneş'e başlamam bir oldu. İlk kitap gibi bu da bir o kadar güzel, heyecanlı, olaylı ve nefes kesiciydi. Ben bu seriyi ciddi anlamda sevdim.  ^_^ ❃ Alışmış olduğum yazarın dili, anlatımı, üslubuyla Bir Milyon Güneş akıcı ve kendini her şekilde okutuyordu. Severek ve heyecanla okuduğumdan herhalde kitabın ne ara bittiğini farketmedim ∩﹏∩ ❈ İlk kitaba göre fazlaca merak uyandıran ve bomba bir yerde bitti ya ! Dünyanın Gölgesi'nınde, üçüncü kitapta, neler olabileceğini çokça merak ediyorum → Ancak ki, şu an çok fena kafamı kırasım var. Memleketteyim. Bilinen köy yani... Ama gel gör sadece serinin ilk iki kitabını al yanına üçüncüyü alma. Kendime mi sövsem aceba ? ●﹏● Eve dönene kadar yanımdaki kitaplarla geçinecek olmak acı verici cidden ಥ_ಥ ✺ Karakterlerin yaşanan olaylarıyla, diyologlarıyla yine çok hoş ve güzeldi. Çok seviyorum her şeyini. Kurgusu, beni sevdirdi. Sevdim. ∩_∩ ➠ Bu seriyi fazlaca tavsiye ederim. Keyifle, heyecanla okuma dileğiyle... ❣ İyi Okumalar ∩▂∩

Baskı: Bir Milyon Güneş (Evrenin Ötesi #2)