R
R.Selen

29.08.2015

8/10

Hayata ve dolayısıyla ölüme dair bir kitap. Yazarın kafasının içinde gibi hissettiğim ve beyninin kıvrımlarında özgürce dolaştığımı hissettirecek kadar samimi yazılmış bir kitap. Ürkütücü derecede gerçek ve bir o kadar da kalbime dokunan bir kitap oldu.

Baskı: Kış Günlüğü