stephanie lehmann
02.09.2015
Elimden bırakamadığım bir kitap oldu samimi sizi içine çeken bir hikayesi var karakterler çok gerçekçi sona doğru oldukça meraklandım kafa dağıtmak için birebir..
Baskı: Aynadaki Ben