D
demian

03.03.2015

7/10

Fazlasıyla romantizm barındıran mistik bir ruh anlayışıyla hayatı ve Aşkı anlatan bir eser.Beni biraz yordu böylesine duygu Yoğunluğu Açıkça. Herşeye rağmen güzel ve okunması gerekir diyebilirim.

Baskı: Pastoral Senfoni & Dar Kapı