andré gide
03.03.2015
Fazlasıyla romantizm barındıran mistik bir ruh anlayışıyla hayatı ve Aşkı anlatan bir eser.Beni biraz yordu böylesine duygu Yoğunluğu Açıkça. Herşeye rağmen güzel ve okunması gerekir diyebilirim.
Baskı: Pastoral Senfoni & Dar Kapı