ahmet ümit
21.08.2015
Kitabın sonu beni çok şaşırttı böyle bir son beklemiyodum, sizinde aklınızın ucundan bile hiç geçmeyeceğine eminim ,ama üzüldüğümüde söylemek isterim ,kitabın etkisinden hala kurtula bilmiş değilim
Baskı: İstanbul Hatırası