K
kayla

21.08.2015

7/10

Kitabın sonu beni çok şaşırttı böyle bir son beklemiyodum, sizinde aklınızın ucundan bile hiç geçmeyeceğine eminim ,ama üzüldüğümüde söylemek isterim ,kitabın etkisinden hala kurtula bilmiş değilim

Baskı: İstanbul Hatırası