
wendy higgins
18.08.2015
◈ Tatlı Tehlike ◈ ➲ Tatlı Şeytan serisi ciddi anlamda çok güzel, keyif veren, akıcı, olayları bitmeyen ikiliydi. Hele ki şu aralar Tatlı Hesaplaşma ön siparişe çıkmışken onu almak için sabırsızlanıyorum. ∩﹏∩ ❃ Tatlı Tehlike, Tatlı Şeytan'a göre fazlaca akıcı ve keyifliydi. Olaylar çok hızlı gelişti, yaşandı. Dediğim gibi bu kitap çok daha güzeldi. ⇨ Kitap ne ara bitti anlayamadım. Çok hızlı okudum, sıkıldığım bir şey bile yoktu. Heleki... heleki o son kısımları yok mu çok heyecanlıydı ya. Okurken kıpır kıpırdım ^_^ ✴ Çok mutlu olduğum şeyler gerçekleşti. Tam anlamıyla tüm olaylar çok yerinde ilerledi. Ne hızlı ne yavaş.. Kesinlikle de iyi bir finaldi. ✧ Yazarın sevdiğim anlatımı yine çok iyiydi. Üzüntüyü, korkuyu, sevinci, aşkı, dostluğu, heyecanı en güzeliyle yansıttı, hissettirdi. ❣ Karakterlerin çılgın hallerine hayranım. Çok seviyorum hepsini ya ∩▂∩ Yeni gelenlerde bir o kadar muhteşemler ve hepsinin birlik olmasıyla olaylar hızlandı... ve ben sadece üçüncü kitap diyorum, istiyorum ღ → Kitap kapağındaki kızın iğrençliğinden bahsetmek bile istemiyorum gerçekten. Kız dışında güzel bir kapaktı. ●﹏● Cidden :) ♚ Herkese bu seriyi çok çok tavsiye ederim. ↪ Okurlara keyifli okuma dileğiyle... ♡ ❣ İyi Okumalar ∩▂∩
Baskı: Tatlı Tehlike (The Sweet Trilogy, #2)