tess gerritsen
17.08.2015
Henüz Rizzoli&Isles serisini okumadım; ama bu tıbbi gerilimlere bayldım. Özellikle gece nöbeti benim okuduklarım içinde bayağı iyiydi.
Baskı: Gece Nöbeti