Z
zeyrekelif

09.12.2014

10/10

Bu deneme kitabını çok beğendim. Denemeler çok anlamlıydı. Ne varsa eskiye dair, unuttuğumuz, ozlem duyduğumuz, yasaşayamadığımız hepsini akıcı bir dille dile getirmiş. Okumayanlara tavsiye ederim

Baskı: Mavisini Yitirmiş Yaşamak