
Mai ve Siyah
halid ziya uşaklıgil
L
lavandaninkitapligi
15.08.2015
10/10
Bana Türk edebiyatını sevdiren kitap diyebilirim. Dili oldukça ağır, ağdalı anlatım kullanılmış. Benzetmeleri harika. Benim gibi ağır dili sevenler için birebir. Kitap için söylenilecek fazla bir şey yok. Ben bayıldım, okumanızı tavsiye ediyorum.
Baskı: Mai ve Siyah