L
LadyMaria

07.09.2015

6/10

Okurken sabrimi zorlayan yerler oldu.Ruhsuz ve donuk bir kitapti.Bilmiyorum ben kitaba ısınamadım.Sonu yarim kaldigi için ikincisini mecburen okuyacagim.Bu puani Gavin için veriyorum.Umarim diğer kitap daha güzeldir.

Baskı: Çarpışma (Collide, #1)