nermin bezmen
10.08.2014
Çok sürükleyici, geri plandaki tarihe de dokunan, gerçekten keyif alarak okuduğum bir kitaptı. Değerlendirme yazım blogda.. http://evdeyazar.blogspot.com.tr/2014/07/kurt-seyt-kitab-mdizisi-mi.html
Baskı: Kurt Seyt & Shura