C
certolek

13.08.2015

7/10

Anlatımı akıcı, sıcak ve samimiydi ama asıl konuya az yer verilmişti ve biraz fazla flash back vardı bence. Bu yüzden hikaye bir türlü ilerlemedi. http://herkitapayribirdunyadir.blogspot.com.tr/2015/08/bes-paraszdm-ve-kadn-cok-guzeldi-dervis.html

Baskı: Beş Parasızdım ve Kadın Çok Güzeldi