E
estima

12.08.2015

4/10

Okuduğum ilk Orhan Pamuk kitabı muhtemelen de son olacak. Tüm olayları, anıları, eşyaları bu kadar uzata uzata anlatmanın ne anlamı vardı acaba? Beğenmedim.

Baskı: Masumiyet Müzesi