C
caca

11.08.2015

1/10

çok beğenmekle beraber osmanlı tarihi es geçilmiş :) yanlı değilim ama bir çağ açıp kapayan bir hükümdarlık yok sayılmamalıydı buna rağmen severek beğenerek ve çok keyif alarak okudum.

Baskı: İnsanın Hikayesi -Taş Devrinden Bugüne Tarihimiz-