F
firebender
10.11.2014
9/10
Çok güzel ama depresif bir kitap lakin Laini Taylor bizi o kadar ters köşelere yatırıyor ki katlanıyor insan .Kitap içindeki kısa öykülerde çok güzel .Ayrıca çevirmene de tam not
Baskı: Kan ve Yıldız Işığı Günleri (Duman ve Kemiğin Kızı, #2)
