F
firebender

10.11.2014

9/10

Çok güzel ama depresif bir kitap lakin Laini Taylor bizi o kadar ters köşelere yatırıyor ki katlanıyor insan .Kitap içindeki kısa öykülerde çok güzel .Ayrıca çevirmene de tam not

Baskı: Kan ve Yıldız Işığı Günleri (Duman ve Kemiğin Kızı, #2)