L
LadyMaria

09.08.2015

8/10

Kitabın başlarında biraz sıkıldım ancak sonrası çok eğlenceliydi.Hem polisiye hem de aşk ve romantizmin harmanlandığı kitapları seviyorsanız tavsiye ederim.Not: Serinin ikinci kitabını dört gözle bekliyorum :D

Baskı: Şeytan Tüyü (FBI/US Attorney, #1)