perihan mağden
21.04.2014
O kadar tek düze ilerleyen ve edebiyatla ilgisi olmayan bir kitap ki, tahammül edemedim. Ayrıca kurgusu da çok zayıf.
Baskı: Biz Kimden Kaçıyorduk Anne?