D
drydmsk

21.04.2014

2/10

O kadar tek düze ilerleyen ve edebiyatla ilgisi olmayan bir kitap ki, tahammül edemedim. Ayrıca kurgusu da çok zayıf.

Baskı: Biz Kimden Kaçıyorduk Anne?