Y
yellydelly

03.11.2015

10/10

Okuduğum tüm kitapların içinde en en iyilerinden. Asla unutmayacağım, kıvrak zekanın bana kahkaha attırdığı ve defalarca okuttuğu sayfaları. Çok özleyeceğim her karakteri ve macerayı. Ve elbette Marvin'i...

Baskı: Otostopçunun Galaksi Rehberi (#1-5)