üstün dökmen
06.10.2015
Çok keyifle okuduğum bir kitap oldu. Kitabı beğenmeyenler de olmuş ama bana çok şey kattığını söyleyebilirim. "Eğer bir baba çocuğunu yalan söylemeden yetiştirebilirse zahmetime değdi derim" diyor yazar.Okumanızı tavsiye ederim...
Baskı: Ladesçi