a. l. jackson
31.03.2015
Konusu düz bir çizgide ilerleyen ve yer yer hüzünlendiren bir kitaptı.Aslında sonlara doğru sıkılmasaydım daha yüksek puan verecektim.Özellikle türünü sevenlerin bu kitabı beğeneceğini düşünüyorum.Tavsiye ederim...
Baskı: Son Pişmanlık