derviş şentekin
24.10.2015
Anlatımı çok içten, dili çok akıcı. İlk kitaba göre aksiyon da daha fazlaydı ama sonunu beğenmedim. http://herkitapayribirdunyadir.blogspot.com.tr/2015/10/bes-paraszdm-ve-katilimi-aryordum.html
Baskı: Beş Parasızdım ve Katilimi Arıyordum