D
duygu1805

09.08.2015

9/10

Çok güzeldi. Arel'in duygularını Rüya'nın pes etmeyişini yazar öyle güzel anlatmış ki hayran kaldım. Kesinlikle tavsiye edilir :)

Baskı: Yalnızlık cesaret ister