hamdi koç
16.09.2017
Kurgusu ve edebi açıdan zaman kaybı diye bilirim. Hikayede boşluklar mevcut. Ancak Karadenizli bir birey olarak hikayenin geçtiği Ünye tarihini merak etmeme sebep olduğunu söyleye bilirim.
Baskı: Çıplak ve Yalnız