B
Bahanur

16.09.2017

2/10

Kurgusu ve edebi açıdan zaman kaybı diye bilirim. Hikayede boşluklar mevcut. Ancak Karadenizli bir birey olarak hikayenin geçtiği Ünye tarihini merak etmeme sebep olduğunu söyleye bilirim.

Baskı: Çıplak ve Yalnız