K
karperisi

27.07.2015

8/10

Çok fazla tekrar olmasına rağmen güzeldi. Sarsıcıydı. Günlerce Berat'ı düşünmekten alamadım kendimi ve Berat'ın yaşadıklarını yaşayan çocukları.

Baskı: Mutsuz Çocukların Tanrısı