M
MarlaSngr

19.07.2015

10/10

İlk defa bir Toni Blake kitabını sevdim. Hem de 10 puan verecek kadar çok. Şaşkınlık icerisindeyim icerisindeyim:) Tek bir anından bile sıkılmadığım harika kitaptı.

Baskı: Baharı Beklerken (Destiny #5)