
becca fitzpatrick
İlk kitabı yaklaşık iki yıl önce okumuştum ve açıkçası beğenmemiştim, seriye devam etmeyi düşünmüyordum. Kuzenimin seriyi övmesiyle devam kararı aldım :) Bunu Becca yazdıysa Fısıltı'yı kim yazdı? Fısıltı'yı Becca yazdıysa bunu kim yazdı? Şimdi durum benim için tamamıyla böyle, yani yazar kendini aşmış gibi görünüyor. Bir gençlik kitabı olduğu için; kıskanma, beni benim onu sevdiğimden daha mı az seviyor, şu kızla arasında ne var, beni kullandı mı gibi durumlar vardı. Ama ben bunlara rağmen sevdim; çünkü Nora - her ne kadar kolay gaza gelse de- zeki, düşünceli ve kendini tanıyan bir kız. Patch zaten düşmüş melekliğin hakkını veriyor *-* İnsanı heyecanla bir sonraki sayfaya çevirmeye itiyor, iyi ki okumuşum ^-^
Baskı: Çığlık (Fısıltı, #2)