10/10

Çok hoşuma gitti. Uslup ve karakterlerin anlatımına hayran kaldım. Yazarın kalemi çok hoşuma gitti. Bundan sonra çıkardığı her kitabı almayı düşünüyorum. okumanızı tavsiye ederim

Baskı: İlk Defa (Losing It, #1)