
Kendi Everest'inize Tırmanın
nasuh mahruki
10/10
Hani bazen sıkılırsınız ya yapıcak birşeyim yok , hayatta hedefim yok veya varsa bile ulaşmam Çok zor diye yakınır , iç geçinirsiniz. Hayatı doya doya yaşamak , zevk alacağınız şeylerle uğraşmak , uğraşacak cesarete sahip olmak istersiniz. İşte bu kitap sizi yönlendirecek her günüzüz son gününüzmüş gibi nasıl dolu dolu yaşanır öğreten ce acayip motive eden bir kitap. Bitirdiğimde arkadan eye of the tiger çalıyormuşcasına enerji dolu ve birşeyler yapma isteğiyle yanıp tutuştuğumu hatırlıyorum. 7'den 70'e herkes okumalı , okutturmalı. Ve sadece okumakla kalınmamalı uygulanmalı çünkü işin sırrı yönelgeleri uygulamakta :)
Baskı: Kendi Everest'inize Tırmanın