Benden Ne Olur
Benden Ne Olur

aslı t. kızmaz

E
estima

21.05.2020

8/10

Bir gün de bitirdiğim çıtır çerezlik tatlı mı tatlı bir kitaptı. İlk kitap olması da düşünülürse Aslı Kızmaz başarmış bence. Arzum Uzun tadı da verdi bana ki çok sevdiğim bir yazardır. Gayet başarılı bulduğum ve önerdiğim eğlenceli bir kitap.

Baskı: Benden Ne Olur