G
gaiptekises

05.07.2011

5/10

Kitabın konusunun ilgi çekici olduğunu düşünüyorum. yazar kendine ayrı ve farklı bir dünya yaratmış ve yazdığı kurgu okunabilir. Ama çevirisi gerçekten berbattı. Bazı cümleleri 2 kere okumadan anlamıyor insan. Umarım ikinci kitabı bu kadar kötü olmaz.

Baskı: Karanlığa Dokunmak