E
eternity.y

24.07.2012

3/10

Pofff.. nasıl saçma bir çeviri.. anlatım akmıyor konudan konuya.. okurken acaba kitap korsanmı diye dusundum ama değil tamamen anlatımdan kaynaklı.. heyecanı yok bişeyi yok.. sevmedim kısaca

Baskı: Karanlığa Dokunmak