I
ilkayozgur

21.06.2015

9/10

Yorumun tamamı için bloğumu ziyaret etmeyi unutmayın : http://fairytaleess.blogspot.com.tr/2015/06/buz-opucuk-kitap-yorumu.html İlk kitabı sevmiştim ama 1. kitap daha çok yazarın oluşturduğu dünyaya ilk adımımızı atmak gibiydi. Bu kitaptaysa işler iyice kızıştı yani daha maceralıydı.

Baskı: Buz Öpücük (Vampir Akademisi, #2)